hola hola . welcome to yuna's page . thnx for willing spare ur time to visit my blog yeah .

Saturday, September 11, 2010

rayee oh rayee ^__^




assalamuailaikum my dear friends . b4 that yuna nk ucap kan happy eid fitri to u all yeah..maaf zahir n batin dari hujung rmbut hnggalah ke hujung kaki yeahh.. sorry for any wrong doings ,
tik tok tik tok.. dh raye dh kann.. mmg cpt sgt rasenyee.. rase kejap je pose nie.. pe2 pun.raye for this year.. sgt happening .. even rmai yg sdara x dpt nk blik..
penat tu of course lahh.. dari pg hngga ptg xputus2 org dtg.. tp xpe lahh.. penat2 pun berbaloi.. hee .
so hri yg 2nd day raye nie rase free skit . dpt lah g umah kwn2, sdara2 , jiran2 nk beraya..
duet rayee ttp gak dptt..even dh umu 18 taunn.. hehe . xpeerlahh..mayb thun nie kot last dpt duet rayee.. next year dh msuk u dh.umur pn dh meningkat..mayb dh xdpt duet raye.. but its ok lah kann.. yg pnting dpt smbut raye wif family.. :DD
and raye thun nie gak im put on weight . urghh.. hate it.. time pose trun 5 kilo . dh raye naek blik 5 kilo.. so sme je.. haih =.=
its ok lah.. bis raye nie continue diet blik..hee ^__^


we from wondergirls.. hehe :DD
sempat lg pose nie.. hee ^^



wif my cousin . luv yeahh . ^^




me wif my mommy .

me wif my lovely cousin . <3
kte mkn duluu.. hee ^__^



lastly, thanx again for willing spare ur time to visit my blog yeah.. really appreciate it..
and salam aidil fitri to u all yeah.. :))


much love