hola hola . welcome to yuna's page . thnx for willing spare ur time to visit my blog yeah .

Tuesday, October 5, 2010

my LOVE , my BESTIES , my EVERYTHING




hola hola guys , thnx again for willing spare ur time to visit my blog yeah.. topic for today is about my love , my besties . yuna akn tnjuk kn pic diorang ye nant..diorang manyak sgt tolong yna..esp when im in prob.and diorang juga always make me smile . ngee :DD. they always by my side..really appreciate it guys .. :))
for ur info, im always have prob in my life.. tp setiap msalah tu ada hikmah nye rite..so alhamdullilah..skit2 prob dpt kurang kan.. heh XD
syukur sgt..thanx to Allah of course . :))

this is my lovely mommy, bro n my cute sistaa . love u so muchh . :))




my mommyyy . :))
my big bro :))
my wawa .
my nadra :))


this is my best girl .diroang sgt GOJES , sgt CANTEK , sgt HOT . sgt CUTE and the most important sgt NICE . luv yeah so much . :))
im so lucky to have friends like them . auuuw. :))


PhotobucketPhotobucket Photobucket PhotobucketPhotobucket Photobucket



and lastly. xlupe gak..for my best guys and kwn2 yg laen .termasuk adik2 yuna yg cute2 tu yee . .diorang baek n mmg manyak tolong yuna gakk.. thnx yeahh.. :))
tg.imi putra . ikmal hijaz . haikal . aizad . dik aira . dik arina . dik meyaa . alwani . farah . fyda . sis erra . ayue . sis mira . .

bg spe2 yg xde name tuu.. sorry eh..or u all can gtau kt yuna u pnye name..then yuna akn letak kt snie. heh XD

oke then.. thats all for today yeahh..
i hope our friendship will never end . :))

much love